Velkommen som annoncør på Outdoor-Camping

Outdoor-Camping er et B2C-medie, som skal øge danskernes kendskabsgrad til de outdoor- og campingmuligheder, der er på markedet.

Outdoor-Camping tilbyder en række forskellige annonceløsninger, hvor du rammer din målgruppe effektivt. I fællesskab sammensætter vi en effektiv kampagne igennem målrettede annoncerer på en eller flere af Outdoor-Camping’s kanaler som:

  • Outdoor-camping.dk
  • Ugentlige nyhedsbreve med nyhedsoverblik
  • Månedlige temabaserede nyhedsbreve
  • Artikler med sponsoreret indhold
  • Outdoor-Camping-Podcast

Outdoor-Camping kan også hjælpe dig med at tilpasse dine annoncers udseende på outdoor-camping.dk samt i alle nyhedsbreve. Vi kan med andre ord layoute og designe dine annoncer, så de er skræddersyet til vores læsere.

Se priser og vilkår for annoncer her.

Kontakt vores annonceansvarlige, Kim Basse og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe jer på:
Mail: kim@outdoor-camping.dk
Tlf.: 26 12 95 59

På siden her kan du læse om følgende:

• Annoncering på Outdoor-Camping
• Sponsoreret indhold
• Målgrupper
• Temabaserede nyhedsbreve

Nøgletal om Outdoor-Camping

Outdoor-Camping startede i august 2020

Besøgstallet på Outdoor-Camping ligger på 12.834 om måneden i gennemsnit.

Outdoor-Camping har 21.013 sidevisninger om måneden i gennemsnit.

(Juni 2021)

Annoncering på Outdoor-Camping

Outdoor-Camping’s læsere er en god blanding af aktive udendørsmennesker, og folk som er ved at tage de første skridt ud i outdoor-livet.

Outdoor-Camping er et B2C-medie. Her har du derfor en enestående mulighed for at ramme din målgruppe effektivt.

En stor del af Outdoor-Camping’s artikler er søgemaskineoptimerede. Det sikrer en konstant trafik fra Google, som sammen med Facebook giver et højt antal besøgende på Outdoor-Camping.dk.

Outdoor-Camping tilbyder en række forskellige annonceløsninger. Her kan du annoncere på outdoor-camping.dk og i nyhedsbreve og i de temabaserede nyhedsbreve samt i podcasten ’Outdoor-Camping-Podcast’. Hør et eksempel på en Outdoor-Camping Podcast her.

Sponsoreret indhold

En effektiv annoncemulighed er sponsoreret indhold. Outdoor-Camping skriver artiklen, men I bestemmer I selv indholdet af artiklen, som kommer på forsiden af Outdoor-Camping.dk.

I sponsorerede artikler kan der foretages tilkøb af link til dit produkt eller hjemmeside. Udover øget trafik til dit site fra Outdoor-Camping, forbedrer dette jeres linkbuilding og dermed også jeres mulighed for at blive fundet på Google.

Danskerne strømmer ud i naturen

Antallet af bookinger af sheltere steg med 87 procent fra 2019 til 2020 (kilde: bookenshelter.dk).

I 2019 blev der booket 21.911 sheltere alene på Fyn (kilde: bookenshelter.dk).

I 2020 var det tal steget til 40.865 bookinger (kilde: bookenshelter.dk).

Hos Naturstyrelsen er antallet af bookinger af store lejrpladser i første halvdel af 2020 steget med 6.000 bookninger i forhold til samme periode i 2019.

Sidst, men ikke mindst, kan I ved ekstra tilkøb både få jeres artikel i Outdoor-Camping’s nyhedsbrev og på Facebook og på den måde nå ud til endnu flere kunder.

Se vores annoncepriser i nedenstående fil eller kontakt os via mail eller på telefon for mere information.

Målgruppe

Outdoor-Camping’s hovedmålgruppe er yngre kvinder og mænd mellem 30-50 år, som søger viden om og inspiration til færden i naturen.

Outdoor-Camping’s sekundære målgruppe er alle danskere uden for hovedmålgruppen, som kan have interesse i ude- og friluftsliv, og som søger inspiration til et mere aktivt ude- og friluftsliv.

Outdoor-Camping for annoncører
Outdoor-Camping tilbyder en lang række Kampagnemuligheder, hvor du kommer helt i øjenhøjde med forbrugerne.

Temabaserede nyhedsbreve

Fra foråret 2021 udsender Outdoor-Camping sit nyhedsbrev hver fredag året rundt. Det er muligt at annoncere i alle nyhedsbreve.

Hver den første torsdag i måneden udsender Outdoor-Camping sit temabaserede nyhedsbrev. Det temabaserede nyhedsbrev indeholder fast en caseartikel som inspiration (eller en artikel med sponsoreret indhold), en artikel med produktanbefalinger og en guide-artikel – alt med relation til det pågældende tema.

Temaerne i nyhedsbrevene i 2021 er:

4. marts: Campervan / autocamper under 3.500 kg.
1. april: Telte
6. maj: Shelter
3. juni: Frygt og fare i naturen
1. juli: Børn i naturen
5. aug.: Overlanding
2. sept.: Vandring
7. okt.: Efterårsferie
4. nov.: Campervan / autocamper under 3.500 kg.
2. dec.: Jul

Temaerne i nyhedsbrevene i 2022 er:
(Fra 2022 udkommer temaer om onsdagen.)

5. jan.:
feb.:
marts: Autocamper
april:
maj:
juni: Forslag til sommerferie
juli: Kajak
aug.: Overlanding (Danish Overlander Meet)
sept.:
okt.:
nov.: Autocamper (Autocamper Show)
dec.:

Outdoor-Camping tager forbehold for ændringer.

Vi ser frem til at samarbejde med jer.

Denne side bruger cookies for at forbedre din oplevelse. Ved at benytte denne side, accepterer du, at vi bruger cookies.  Læs mere